// ۰۵ اسفند ۹۶ ، ۰۳:۵۲

ایده برای کسب درآمد همیشه از جمله موضوعات داغ میان کارآفرینان بوده است. راه‌های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد، خواه به‌صورت تمام وقت یا پاره‌وقت. در این‌جا به معرفی ۱۷ جالبترین ایده برای کسب درآمد می‌پردازیم. شما می‌توانید با به‌کارگیری این ایده‌های ساده برای کسب درآمد، به موفقیت برسید و استقلال مالی‌تان را به‌دست آورید.

۱. فروشنده رابطه‌ای

کسانی وجود دارند که مادرزاد بازاریاب هستند، و قدرت متقاعدکنندگی خوبی دارند. فروشنده‌ی رابطه‌ای بودن به این معنی است که برای ترویج و تبلیغ محصولات یک شرکت خاص، حق‌العمل (کمیسیون) دریافت می‌کنید. این ایده، یکی از بهترین ایده‌های کسب درآمد در عصر دیجیتال است.

۲. واسطه‌گری

شاید واسطه‌گری مناسب شرایط شما باشد. واسطه‌گری به این معنی است که، در ازای فروش محصولات حق‌العمل دریافت کنید. ممکن است محصولات دیجیتالی باشند یا فیزیکی باشند و به‌صورت آنلاین عرضه شوند. این ایده از جمله بهترین ایده‌های کسب درآمد است.

ایده برای کسب درآمد ۳: بلاگ‌نویسی

این ایده مناسب آن دسته از افرادی است که به نویسندگی علاقه دارند. اگر می‌خواهید آثارتان منتشر شود، ولی موانعی بر سر راه‌تان قرار دارد، باید بدانید که برای بلاگ‌نویسی نیازی به تخصص یا تجربه‌ی خاصی ندارید. تنهانکته این است که در حوزه‌ای که به نویسندگی می‌پردازید خوب باشید. بلاگ‌نویسی یکی از محبوب‌ترین و پرسودترین ایده‌های کسب درآمد است.

۴. نویسندگی برای سایت‌های دیگر

شما می‌توانید غیر از بلاگ خودتان، برای بلاگ‌های دیگر نیز مطلب بنویسید. این استراتژی در میان نویسندگان رایج است.

۵. آموزش آنلاین

به لطف فرصت‌های متنوعی که اینترنت برای ما مهیا ساخته است، تقاضا برای مربی اینترنتی افزایش یافته است. از این رو، اگر به آموزش علاقه دارید و می‌توانید از این فرصت بهره بگیرید.

۶. وبینار

پشتکار و شهرت خوب در زمینه‌ی آموزش اینترنتی می‌تواند به شما کمک کند تا وبینارهای مختص به خودتان برگزارکنید. افرادی وجود دارند که مشتاق هستند برای کسب اطلاعات بیشتر هزینه کنند. وبینارها ایده‌های بسیار خوبی برای کسب درآمد هستند.

۷. خرید و فروش دامنه

خرید و فروش دامنه از جمله ایده‌ّهای خوب برای کسب درآمد است. این کار به سرمایه یا زمان زیادی نیاز ندارد. این راه کسب درآمد شامل خرید نام دامنه به قیمت مصوب یا کمتر از نرخ فروش‌تان است.

ایده برای کسب درآمد ۸: آزادکاری

اگر در حوزه‌ی فعالیت‌تان حرفه‌ای هستید می‌توانید به عنوان یک آزاد کار فعالیت کنید و به اهداف‌تان برسید. سایت‌های پروژه محوری وجود دارند که شرکت‌ها یا کارفرمایان، مشخصات پروژه‌ی مورد نظرشان را در آن‌جا ارائه می‌کنند و شما می‌توانید از طریق انجام آن پروژه‌ها به درآمد برسید.

۹. تبلیغات

با استفاده از این ایده، فرصت کسب درآمد از طریق فروش فضای تبلیغاتی را در وب‌سایت یا بلاگ‌تان خواهید داشت. قرار دادن تبلیغات رایگان است و درآمد شما از میزان کلیک‌هایی است که هر تبلیغ می‌گیرد.

۱۰. تکمیل نظرسنجی‌ها

این نوع نظرسنجی‌ها برای کسب اطلاعات از جوانان برنامه‌ریزی شده است. شما می‌توانید از طریق شرکت در این نظرسنجی‌ها، بازی کردن، ثبت نام برای خبرنامه‌ها و لایک کردن به درآمد برسید. برای این کار به مهارت خاصی نیاز نیست و موضوع این نظرسنجی‌ها متفاوت است، از مد و پوشاک گرفته تا سیاست.

۱۱. بازاریابی آنلاین

با ایجاد یک وب‌سایت، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) آغاز می‌شود. یک شرکت می‌تواند برای انجام بازاریابی موتورهای جستجو برای آن‌ها به شما هزینه پرداخت کنند.

۱۲. ساخت تم

با توجه به رقم رو به افزایش افرادی که به دنبال حضور آنلاین هستند، تقاضا برای انواع قالب‌ها و تم‌های وب‌سایت افزایش یافته است. اگر در طراحی قالب مهارت دارید می‌توانید از این راه کسب درآمد کنید.

۱۳. فروش عکس

من عاشق عکاسی هستم. شما می‌توانید از طریق عکاسی برای شرکت‌ها یا افراد علاقه‌مند، کسب درآمد کنید. در دنیای دیجیتال امروز، فروش عکس یک ایده خوب برای کسب درآمد است.

۱۴. خدمات

آن دسته از افرادی که در زمینه‌ی فناوری تبحر دارند، می‌توانند از توانایی و استعدادشان در کدنویسی یا رفع مشکلات اینترنتی استفاده کنند.

۱۵. پشتیبانی

شما می‌توانید در ازای کمک کردن به مردم برای تنظیم یا راه‌اندازی ابزارهای دیجیتال یا اینترنتی‌شان کسب درآمد کنید.

۱۶. طراحی

آیا در زمینه‌ی طراحی تصاویر تبحر دارید؟ می‌توانید طرح‌های‌تان در برخی سایت‌ها بارگزاری کنید و یک خریدار پیدا کنید. این طرح‌ها می‌توانند در هر زمینه‌ای باشند.

۱۷. ساخت اپلیکیشن

با روند رو به رشد محبوبیت گوشی‌های هوشمند در بین مردم، بازار اشباع‌ناپذیری در زمینه‌ی انواع اپلیکیشن به‌وجود آمده است. نکته‌ی مهم در این زمینه این است که ساخت اپلیکیشن به هزینه‌ی زیادی نیاز ندارد.

منبع: بازده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها ۰ هیچ نظری هنوز ثبت نشده است